Αποστολή-Επιστροφή
Αποστολή προϊόντων με BOXNOW
Η BOX NOW, ως τρόπος παραλαβής στο check out, σου επιτρέπει να παραλάβεις το δέμα σου ό,τι ώρα θες σε ένα από τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής BOX NOW κοντά στο σπίτι σου ή στην δουλειά σου.
Όταν το δέμα σου φτάσει στη θυρίδα/locker που έχεις επιλέξει η BOXNOW θα σε ενημερώσει με μήνυμα στο κινητό σου με τον 6ψήφιο κωδικό που ανοίγει την θυρίδα του δέματος σου. Πληκτρολογώντας τον κωδικό αυτό στο locker , η πόρτα της θυρίδας ανοίγει και συλλέγεις το δέμα σου!
H υπηρεσία αφορά παράδοση σε Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής (Locker). Υπάρχουν διαθέσιμα πάνω από 2400 σημεία.
Το κόστος μεταφοράς για παραγγελίες είναι 2€ ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή.
Οι αποστολές γίνονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, ο χρόνος αναμονής ενδέχεται να φτάσει τις 3-4 εργάσιμες ημέρες, εκτός εάν υπάρχει έλλειψη.
Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή μέσω email.
Πολιτική Επιστροφών
Στην holle.gr, θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας. Για αυτό, προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές επιστροφής στις παρακάτω περιπτώσεις:
Επικοινωνία για Επιστροφές
Για οποιαδήποτε επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας:
-Μέσω email: hello@holle.gr
-Τηλεφωνικά: 2310688553
-Συμπληρώνοντας τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που θα βρείτε στο τέλος αυτής της σελίδας
Σε περίπτωση που χρειαστεί να επιστρέψετε προϊόντα, αποστείλετέ τα στην εξής διεύθυνση:
-Διεύθυνση Επιστροφών: Αναγεννήσεως 30, Εύοσμος-Θεσσαλονίκη 562 24
Για την αποστολή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία BOXNOW, ή να τα φέρετε οι ίδιοι στην παραπάνω διεύθυνση.
Περιπτώσεις Επιστροφών για Online Παραγγελίες
1. Λανθασμένη Αποστολή
Εάν λάβετε προϊόντα που δεν αντιστοιχούν στην παραγγελία σας ή εάν λείπουν προϊόντα από την παραγγελία σας, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
Προϋποθέσεις για επιστροφή λανθασμένης αποστολής:
-Τα προϊόντα να μην έχουν ανοιχτεί.
-Η συσκευασία των προϊόντων να μην έχει καταστραφεί.
Εάν η λανθασμένη αποστολή επιβεβαιωθεί, θα σας στείλουμε άμεσα τα σωστά προϊόντα και θα καλύψουμε τα έξοδα επιστροφής των λανθασμένων προϊόντων. Εάν δεν τηρηθεί κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις, ενδέχεται να μην γίνει δεκτή η επιστροφή.
2. Ελαττωματικό ή Κατεστραμμένο Προϊόν
Εάν παραλάβετε προϊόν με:
-Ανοιχτή συσκευασία
-Κατεστραμμένη συσκευασία
Ενημερώστε μας άμεσα κατά την παραλαβή ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Θα σας αντικαταστήσουμε άμεσα τα ελαττωματικά προϊόντα και θα καλύψουμε τα έξοδα επιστροφής.
3. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή Γνώμης – Υπαναχώρηση
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόντα ακόμα και αν απλά αλλάξατε γνώμη, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή.
Σε αυτήν την περίπτωση, επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής.
Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο των προϊόντων, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στα προϊόντα, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Γενικές Προϋποθέσεις για Επιστροφές
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:
-Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς.
-Τα προϊόντα να μην έχουν ανοιχτεί και να είναι στην αρχική τους κατάσταση.
-Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και η συσκευασία τους να μην έχει αλλοιωθεί.
-Εάν το προϊόν επιστροφής συνοδευόταν από δώρο, το δώρο πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά τα προϊόντα πριν τα ανοίξετε.
Η παρούσα πολιτική επιστροφών είναι σύμφωνη με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτών. Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.